Jei yra problema, yra ir sprendimas!

Efektyvi komunikacija. Kaip abipusiai laimėti situacijose?

Aprašymas

Komunikuodami perduodame savo žinias, jausmus, mintis aplinkiniams. Nuo gebėjimo tiksliai išreikšti tai, ką norime pasakyti ar jaučiame, priklauso daugelis mūsų gyvenimo sričių – darbas, šeima, laisvalaikis. Kai mūsų nesupranta arba mes nesuprantame pašnekovo, kyla konfliktai ir nesusipratimai. Siūlome išmokti efektyviai, nenaudojant prievartos ir manipuliavimo, bendrauti.

Mokymų tikslai:

  • išmokti kurti taikius santykius su aplinkiniais (artimaisiais, kolegomis, draugais);
  • nesutarimų ir ginčų metu rasti abiems šalims  priimtinus būdus išspręsti konfliktus;
  • efektyviai išsakyti tai,  kas svarbu Jums, išklausyti ir suprasti tai, kas svarbu  pašnekovui;
  • kylančias problemas spręsti tarpusavio supratimu, o ne verčiant oponentą paklusti.

Lektorius Julius Tilvikas – treneris, konsultantas ir vadovas, turintis per 8 metus dėstymo bei 10 metų vadovavimo patirtį, padedantis atrasti stipriąsias savo asmenybės dalis, tapti laimingesniais ir labiau integruotais.

Kaip vyksta mokymai?

Išklausius paskaitą, lektorius auditorijai pateikia 2-3 užduotis. Klausytojai parengia savo atsakymus ir juos aptaria.

Kursas sukurtas pagal Marshall Rosenberg, Harry Browne, Stefan Molyneux, Dr. Richard Schwartz darbus ir praktiką.

Kursų nauda:

  • aiškiai ir efektyviai išsakydami savo poreikius ir suprasdami pašnekovą, išvengsite nesusipratimų ir konfliktų, didinančių įtampą darbiniuose ir asmeniniuose santykiuose. Tai reiškia produktyvesnį darbą, geresnius santykius su artimaisiais ir draugais;
  • įtemptose situacijoje jausitės ramiau ir saugiau;
  • į savo gyvenimą įliesite daugiau laisvės, ramybės ir užtikrintumo.

Temos

1 PASKAITA. Kas trukdo efektyviai komunikuoti? Objektyvus stebėjimas. Emocijų reikšmė bendravime. (3 ak. val.)

2 PASKAITA. Poreikiai, vertybės ir norai, sukeliantys emocijas. Prašymų išsakymas, nenaudojant prievartos – sau, asmeniui, grupei. (3 ak. val.)

3 PASKAITA. Empatija sau. Empatija kitiems. Kaip empatija gali pakeisti mūsų komunikaciją. (3 ak. val.).

4 PASKAITA. Emocijų reikšmė ir valdymas. Kaip priimti kritiką ir agresyvią komunikaciją bei efektyviai tai išnaudoti. Jėgos (ne)naudojimas. Dėkingumas - baigiamoji komunikacijos grandis. (3 ak. val.)

Papildoma informacija

Kursai vyks Vilniuje, Kęstučio g. 17, antradieniais ir ketvirtadieniais nuo 18 val.

Kursų kaina 180 Lt.

Būtina išankstinė registracija. Nedidelės grupės.

Teirautis ir registruotis tel. (8 5) 216 38 18, mob. tel.  (8 618) 77 378 , el. p. psc@pscentras.lt

Trukmė: 12 ak. val.

Kaina: 180 Lt

Pavadinimas Data Miestas Kaina Registracija
Efektyvi komunikacija. Kaip abipusiai laimėti situacijose?2012-04-24Vilnius, VšĮ "Problemų sprendimo centras" konferencijų salė, Kęstučio g. 17-2.180LtRegistruotis
Galite komentuoti seminarą, užpildę žemiau esančią formą.
Vardas *:
El. paštas:
Komentaras *: